Powered by Blogger.

Betul Ke??



Aku ni memang spesies yang pelik sket...member2 rapat aku yang mulut cam limbah tak de insurans (longkang) suke suki jek panggil aku 'perempuan giler'. Tapi aku tak amik hati pown..aku tau dorang bergurau..lagipon kalau dengan kawan2 aku amalkan dasar terbuka..dorang bleh kutuk aku ape2 jew...aku pon anytime boleh mengutuk dorang ape2 je..fair & square..hihihi..

Ni antara perkara merepek yang aku suke buat tiap2 malam kalau ada kat bilik. Sebenarnya aku ada bace magz..(lupe majalah ape?) katanya petua untuk mancungkan hidung gunakan penyepit baju...sepit kat tulang hidung..kalau amalkan selalu insyaallah akan ada perubahan...so aku yg mempunyai hidung tak berapa mancung ni pon mencuba la..amik penyepit baju then sepit kat hidung..(cantikkan sepit baju aku? hihiihi)

Memule sakit gak tapi lame2 dah biasa. Agak lame jugak aku amalkan...(tapi so far hidung aku tak mancung2 pon..kenape? kenape? kenape? hahahah) Ini foto-foto yang sempat aku snap utk dikongsi bersama..hihihi...

Sebenarnya aku tak harap la hidung aku bleh jadi mancung..Kalau la gune cara murahan ni boleh membuatkan hidung manusia jadi mancung aku berani jamin potong kuku jari tangan...tutup kedai la klinik2 plastic surgery tu kan...Paling aku yakin, Michael Jackson (arwah) mesti orang pertama yang akan meraung menyesal sebab tak amalkan cara ni sebaliknya pi buat plastic surgery untuk mancungkan hidung dia...yang akhirnya membuatkan diri beliau menderita.

kesimpulannyer cara ni mungkin berkesan, tapi nak nampak hasil tu mungkin lambat kowt..kalau korang tanam pokok durian gamaknyer dah berbuah 5-6 kali baru la hidung korang nampak perubahan kot? hehehehhe...tapi aku suke buat benda ni..rasa rongga hidung jadi lapang..senang nak bernafas..hihihih...itu ler motif aku kepit hidung aku..bagi rongga hidung jadi luas so senang nak bernafas...Maklum la nak membeli breath right ( Ala yang Eizlan Yusuf & wife jadi duta produk tu, pastu wife dia berlakon kejung cam kayu golf tu..cettt sempat lagi mengumpat!) tak mampu plak...jadi guna la kaedah alternatif yang lain..yang jimat, murah, dan tak perlukan ape2 kos..kikikiki...

kalau ada antara korang yg nak try..just go ahead ya..hehehehhe..Tapi kang kalo hidung tu sakit jgn cari aku eh....(lupe plak nak tulis kat pic tu : Amaran: Jangan tiru aksi ini di rumah! Aksi ini dilakukan oleh professional!!) muahahhahahaha...Jangan Marahhhhh..



4 comments:

cikebum October 26, 2010 at 8:21 PM  

fiza~ hahahahahhahahahhahahhahahah....xsempat aku nk bace pown kesah kau nieh..tp aku da tergelak besa tgk pic nieh..hohoohohoooo....eh meme ade la skung nieh alat mancungkan idung..kt cosway ade jual.. ;p tp ko mmg kreatif ..haha..nmpk kiuutt jer gune penyepit tuh..haha

Nadia Rafeeza October 26, 2010 at 8:26 PM  

heheheh...ade eh alat utk mancungkan idung kat cosway? yessss..segera nak pegi beli..kikikiki..thnx for the info..

Saje aku suke wat bende bukan2..hahaha

cikebum October 29, 2010 at 2:05 AM  

oit2..huhu..ku cam da bg info yg slah arr..dok syokk menaip..rupenya xcilap..bukan kt cosway..tp kat katalog LENO..huhu.. ;P pla try usha2..byk brg best..

Unknown December 6, 2015 at 7:59 AM  

visit my blog . want to nose clip .

Post a Comment

  © NOME DO SEU BLOG

Design by Emporium Digital